Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 15.07.2025, 19:09

Сайт Сучевенського ліцею

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [0]
Мої статті [70]
Позакласні заходи [95]
Досягнення учнів [4]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Статті


Методичні рекомендації для батьків майбутніх першокласників

 

 

ЧЕРНІВЕЦЬКАОБЛАСНА РАДА

ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

58000, м. Чернiвцi, вул. I. Франка, 20 ; тел./ факс (0372) 52-73-36 Е-mail: cv_ ipo@ukr.net

       
   
 
   

 

25.05.2020 01-08/272

 

  Методичні рекомендації для

  батьків майбутніх першокласників 

 

 

 

 

На виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», керуючись Порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 № 367, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.05.2018 за № 564/32016, враховуючи лист Міністерства освіти і науки України від 31.03.2020 № 1/9-182 «Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти» та численні звернення педагогічних працівників, батьків учнів щодо організації завершення 2019/2020 навчального року та зарахування дітей до закладів загальної середньої освіти у 2020 році, акцентуємо, що відповідно до ст. 9 Закону України «Про повну загальну середню освіту» рівний доступ до здобуття повної загальної середньої освіти забезпечується, зокрема, шляхом визначення правил зарахування до закладів освіти, при цьому зарахування до початкової школи та гімназії здійснюється без проведення конкурсу та заходів щодо перевірки знань і компетентностей дитини. Це допустимо лише для приватних закладів освіти та спеціалізованих закладів системи культури та спорту.

Для забезпечення права дітей на здобуття освіти зарахування дітей  до закладу загальної середньої освіти здійснюється відповідно до території обслуговування, яка закріплена за закладом.

Рішення про гнучкий режим прийому документів на час карантину може прийняти засновник закладу. При цьому термін прийому заяв не може бути меншим за один місяць.

Відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу II «Прикінцеві положення» Закону України від 17 березня 2020 року №530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (СОVID-19)» з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг. Тому в разі продовження режиму надзвичайної ситуації, перебіг місячного терміну для прийому заяв та інші відповідні строки, зокрема оголошення конкурсного відбору, видачі наказу про зарахування тощо, визначені Порядком, будуть подовжені з урахуванням часу, що минув до завершення карантину.

З метою дотримання протиепідеміологічних вимог рекомендуємо засновникам та керівникам закладів загальної середньої освіти видати накази «Про особливості зарахування, відрахування та переведення учнів закладів загальної середньої освіти в умовах карантину», в яких передбачити можливість  прийому документів та їх копій, як в електронній формі, так і особисто із забезпеченням дотримання основних правил санітарно-епідеміологічного захисту (створити безпечні умови перебування у приміщеннях закладу освіти, допускаючи відвідувачів у засобах індивідуального захисту, забезпечити відповідне дистанціювання між присутніми та попередити утворення скупчення людей).

Таким чином, засновники закладів загальної середньої освіти у період карантину можуть гнучко організовувати режим прийому документів та їх копій, зокрема дозволити їх подавати електронною поштою у сканованій формі без електронного цифрового підпису. Оригінали документів необхідно подати після завершення карантинних обмежень. Інформацію про терміни та способи подачі документів засновники мають оприлюднити на вебсайтах своїх закладів. Медичну довідку також можна оформити та подати до освітнього закладу після завершення карантину.

Звертаємо увагу на те, що згідно з пунктом 8 розділу IV Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 25 червня 2018 року № 676, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 року за №102832480, вхідні документи, надіслані у такий спосіб, реєструються окремо від інших документів із зазначенням електронної адреси відправника та адресата.

          Батькам слід подати заяву встановленого зразка та до заяви додати:

1) копію свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача освіти;

2) оригінал або копію медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089;

3. копію паспорта одного із батьків (1, 2 сторінки та прописка), або іншого документу, що підтверджує місце проживання дитини на території обслуговування закладу освіти.

         Шановні батьки майбутніх першокласників, рекомендуємо вам з питань зарахування ваших дітей до 1-го класу звертатись до керівників освітніх закладів.

 

 

 

   Директор                                                                       Г.Білянін

   Одинак М.М.

   Тел.0 507159599

 

Категорія: Мої статті | Додав: Штефан_Сучеван (25.05.2020)
Переглядів: 297 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz